Strona główna > C > Cutepdf Writer

CutePDF Writer

WersjaCutePDF Writer 3.2 LATEST
WymaganiaWindows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
DeweloperAcro Software Inc
Strona do pobraniaCutePDF Writer

Portable Document Format (PDF) jest standardem bezpiecznej i niezawodnej dystrybucji i wymiany dokumentów elektronicznych i formularzy na całym świecie. CutePDF Writer jest darmową wersją komercyjnego oprogramowania do konwersji plików PDF. CutePDF Writer instaluje się jako ""podsystem drukarki"". Umożliwia to praktycznie każdej aplikacji Windows (musi mieć możliwość drukowania) konwertowanie do profesjonalnej jakości dokumentów PDF - za naciśnięciem jednego przycisku! Tworzenie plików PDF za pomocą tego darmowego konwertera PDF nie może być łatwiejsze.

Co nowego w CutePDF:

Dodano obsługę zarówno 32-bitowych, jak i 64-bitowych systemów Windows 8, 8.1. Dodano wsparcie dla 32-bitowej i 64-bitowej licencji GPL GS. Dodano obsługę 32-bitowego i 64-bitowego systemu Windows 7. Dodano obsługę 32-bitowego i 64-bitowego systemu Windows Vista. Dodano obsługę 64-bitowych systemów Windows XP/2003. Bezproblemowa integracja z Cute PDF Professional. Nowa wersja współpracuje z najnowszą wersją Ghostscript. Aby używać z innymi aplikacjami PS2PDF, proszę zapoznać się z FAQ. Lepiej obsługuje obcojęzyczne systemy Windows. Nie zawiera już Ghostscript. Można go pobrać i zainstalować osobno.

Uwaga: Wymaga konwertera PS2PDF, takiego jak Ghostscript (zalecany). Możesz uzyskać darmowy Ghostscript 8.15 GPL tutaj.

echy i zalety

Rendering wolumetryczny
Obsługuje renderowanie cząstek stałych, takich jak chmury, dym, mgła i ogień o różnej gęstości i wprowadza unikalny typ prymitywu dla niezwykle szczegółowych mikropowierzchni przemieszczeń objętości i powierzchni wymaganych do renderowania fotorealistycznych materiałów naturalnych i organicznych.

Deep Pixel Rendering
Dodaje wsparcie dla głębokiego renderingu pikseli, jak również podłączenie na żywo DCC i aplikacji do compositingu poprzez plugin OctaneRenderer for Nuke®.

OSL
Aplikacja wspiera Open Shading Language, umożliwiając artystom tworzenie własnych shaderów i przenoszenie własnych shaderów z innych programów bezpośrednio do projektów.

Live Texture Baking
OctaneRenderer obsługuje bezstronne wypalanie tekstur na GPU (UV lub wolumetryczne) dla globalnego oświetlenia, harmonicznych sferycznych i pól świetlnych 8D.

Szybkość
Korzystając z mocy GPU, aplikacja może renderować obrazy końcowej jakości od 10x do 50x szybciej niż bezstronne silniki renderujące oparte na CPU. Oznacza to, że nie musisz już ""wstawać i czekać"" w swoim toku pracy.

Interaktywność
Widok aplikacji na ekranie jest rendererem końcowym. Wszelkie zmiany w scenie są natychmiast aktualizowane na ekranie, dzięki czemu możesz zmieniać dowolne ustawienia i natychmiast oglądać rezultaty.

Oświetlenie
Obsługuje HDRI, emitery siatkowe, pliki IES i planetarny system słońca i nieba. Obróć plik HDRI, aby umieścić go w swojej scenie, lub zmień dowolny obiekt w siatkę świetlną, włączając właściwość emisji materiału. Dzięki dodatkowym funkcjom Light Linking i Light Exclusion, aplikacja Render pozwala manipulować oświetleniem w scenie, jak tylko chcesz.

Materiały
Obsługuje rozpraszanie światła podpowierzchniowego (SSS), złożone IOR, dyspersję chromatyczną i absorpcję, tworząc jedne z najlepszych materiałów w branży. Użyj edytora węzłów, aby utworzyć złożone materiały z tekstur proceduralnych lub szybko pobierz materiał z bazy danych materiałów OctaneLive. Oprócz tekstur OSL, obsługuje materiały metaliczne, toon shadery i pozwala na importowanie złożonych tekstur PBR poprzez uniwersalny węzeł uber material.

Toon Shading
Zmień swoje fotorealistyczne rendery w dynamiczne, cieniowane sceny toon za pomocą tylko jednej aplikacji materiałowej.

Octane Denoiser
Renderuj obrazy wolne od szumów w ułamku czasu dzięki OctaneRender’ implementacji denoisingu z ogromną przewagą nad OptiX™.

Możliwość renderowania szybkiej geometrii poza rdzeniem z pamięci CPU, z minimalną utratą prędkości, nawet na wielu układach GPU - to pierwszy przypadek bezstronnego renderera GPU.

Silnik

Oparty na fizyce / spektralny transport światła Oświetlenie nieobiektywne i bezpośrednie / Ambient Occlusion Własny algorytm próbkowania (własna implementacja MLT) Obsługa wielu GPU Instancje geometrii Przebiegi renderowania Widoczność obiektów (włączona / wyłączona dla rzucania cieni / widoczności kamery) Mapowanie przemieszczeń Rozmycie ruchu obiektów Włosy / futro Prymitywy OpenSubDiv Powierzchnie Region Rendering sieciowy HDRI + środowisko słoneczne Pakowanie do pliku .ORBX (archiwum wszystkich danych/źródeł sceny) Obsługa animacji w formacie Alembic Wbudowane narzędzie do usuwania Firefly Info-Channel Kernel Mode Stereo Modes Post-Processing Settings Out-of-Core Textures Support Integration Kernal Tile and Sampling Control Options Volume Rendering Texture Animation Support Texture Baking System Deep Image Rendering Export to Cloud Option Photoshop Compositing Extension Denoiser Octane AI System (for Out-of-Core Geometry, Zintegrowany silnik gier Brigade (dla integracji z silnikami gier o niskim poziomie API) Obsługa UDIM i złożonych tekstur PBR Kompresja tekstur na GPU

ersja demo ma następujące ograniczenia:

Rozdzielczość renderowania jest zablokowany do 1000× 600 pikseli Projekt i renderowania nie można zapisać Online LiveDB materiał bazy danych funkcjonalność nie jest wliczone Renderowanie wyjście zawiera znaki wody (logo Octane i paski) Brak sieci renderowania



By BirdellaStrowbridge

Octane Render :: WashAndGo
Przydatne linki