Adobe Photoshop 7.0 Update
Wersja | Adobe Photoshop 7.0 Update LATEST |
Wymagania | Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 |
Deweloper | Adobe Systems Inc |
Strona do pobrania | Adobe Photoshop 7.0 Update |
Adobe Photoshop 7.0 Update to popularny edytor grafiki rastrowej opracowany i opublikowany przez firmę Adobe. Siódma odsłona tego przełomowego oprogramowania umożliwia użytkownikom na wszystkich poziomach wiedzy przejęcie pełnej kontroli nad przepływem pracy związanym z edycją zdjęć i poprawianie lub projektowanie zupełnie nowych zdjęć cyfrowych przy użyciu najlepszych narzędzi i usług w branży edycji zdjęć.
Mimo że aplikacja zapewnia użytkownikom dostęp do ogromnej liczby narzędzi, pozostaje przyjazna dla użytkownika i przystępna, umożliwiając każdemu stanie się mistrzem edycji zdjęć przy odrobinie zainwestowanego czasu w naukę podstaw przepływu pracy.
Nowi użytkownicy programu Adobe Photoshop 7 mogą rozpocząć naukę organizacji biblioteki zdjęć, podstaw edycji zdjęć, przygotowania publikacji i rysowania, natomiast bardziej zaawansowani użytkownicy i entuzjaści mogą szybko odkryć, jak najlepiej wykorzystać ogromną liczbę narzędzi do rysowania, cieniowania i zarządzania dużymi projektami, które opierają się na warstwowych kompozycjach fotograficznych.
UI tego edytora zdjęć jest tak ikoniczny, że został skopiowany przez wszystkich jego darmowych i premium konkurentów. Mały selektor narzędzi po lewej stronie, duże płótno i kilka właściwości i okien zarządzania warstwami po prawej stronie, a także duża liczba narzędzi i filtrów dostępnych poprzez rozwijane menu na górze.
raz z pojawieniem się aktualizacji Adobe Photoshop 7.0.1 użytkownicy otrzymali możliwość dostępu do zestawu licznych nowych funkcji. Obejmują one możliwość pracy z wektorowym tekstem, inteligentny Healing Brush, który może przywrócić zawartość do uszkodzonych lub brakujących części zdjęć, wsparcie dla importu zdjęć RAW aparatu, nowe opcje dla Paint Engine, narzędzie Auto Color Correction, nową opcję zarządzania warstwami, ulepszoną integrację z Illustratorem i innymi narzędziami Adobe, zupełnie nową przeglądarkę plików, nowe funkcje eksportu internetowego, Perspective Wrap i wiele innych narzędzi do manipulacji obrazem.
Adobe Photoshop 7 był ostatnią wersją tego słynnego pakietu do edycji zdjęć przed pojawieniem się Photoshopa CS (wersja 8) w 2003 roku, który rozpoczął erę wydań CS, która trwała aż do 2019 roku, kiedy to wydano przemianowany Photoshop 2021. Ze względu na swój wiek, Photoshop 7.0 Update Version nie posiada zintegrowanego wsparcia dla szerokiej gamy usług w chmurze do tworzenia kopii zapasowych projektów, udostępniania i współpracy, które Adobe oferuje w swoich nowoczesnych wydaniach Photoshopa.
Adobe Photoshop 7.0 jest zoptymalizowany dla wszystkich nowoczesnych i starszych wersji systemu operacyjnego Windows, począwszy od Windows XP, Vista aż do Windows 10.
. szystkie wtyczki są darmowe do użytku przy zakupie licencji. Oznacza to, że można łatwo zmienić pakiet oprogramowania 3D bez konieczności wydawania pieniędzy na dodatkowe licencje.
Arnold for Maya
Dostarcza piękny interfejs do fotorealistycznego renderera w Autodesk’ s Maya.
Arnold for Cinema 4D
Arnold for Cinema 4D (lub C4DtoA) zapewnia mostek do renderera Arnold z poziomu standardowego interfejsu Cinema 4D.
Arnold dla Houdini
Arnold dla Houdini (lub HtoA) zapewnia mostek do renderera Arnolda z poziomu standardowego interfejsu Houdini.
Arnold dla Katany
Arnold dla Katany (lub KtoA) zapewnia mostek do renderera Arnolda z poziomu standardowego interfejsu Katany.
Arnold dla 3ds Max
Dostarcza piękny interfejs do fotorealistycznego renderera w Autodesk’ s 3ds Max.
Arnold dla Softimage
Wtyczka dla Softimage (SItoA) nie jest już w aktywnym rozwoju. SItoA jest obecnie dostępna dla społeczności na licencji Apache2.0 open source.
Aplikacja renderująca jest szybkim, wydajnym pamięciowo i skalowalnym fizycznie raytracerem. Jego celem jest uproszczenie potoku produkcyjnego firm zajmujących się VFX-em i animacją dzięki zredukowanemu zestawowi elementów interfejsu użytkownika, a także poprzez promowanie podejścia jednoprzebiegowego, usuwającego wszystkie związane z tym koszty przechowywania i zarządzania.
Futro i włosy
Wydajny prymityw krzywej raytracingu sprawia, że Arnold Renderer na PC jest idealnym wyborem do renderowania futra i włosów przy użyciu bardzo małej ilości pamięci. Jego shader włosów ma podwójnie przesunięte spekulatory, transmisję i jest specjalnie zaprojektowany, aby zredukować migotanie cienkich włosów.
Rozmycie ruchu
Dokładne rozmycie ruchu 3D prawidłowo współgra z cieniami, objętością, oświetleniem pośrednim, odbiciem lub załamaniem światła. Deformacyjne rozmycie ruchu jest niezwykle wydajne i działa dla wielokątów, włosów i cząsteczek. Ruch obrotowy opisuje precyzyjne łuki kołowe.
Rozproszenie podpowierzchniowe
Podejście do rozpraszania podpowierzchniowego oparte na retracingu sprawia, że strojenie chmur punktów staje się przeszłością. Jest łatwa w użyciu, nie wymaga dodatkowej pamięci, obsługuje oświetlenie rozmywające się w ruchu, oświetlenie interaktywne, a jej wydajność skaluje się optymalnie wraz z wykorzystaniem większej liczby wątków procesora.
System renderowania wolumetrycznego
System renderowania wolumetrycznego oparty jest na zastrzeżonych algorytmach próbkowania ważności i może renderować takie efekty, jak dym, chmury, mgła, przepływ piroklastyczny czy ogień. Wolumeny współdziałają z bezpośrednim i pośrednim oświetleniem z dowolnych źródeł światła. Obsługuje OpenVDB i MayaFluids.
Elastyczność i rozszerzalność
Dzięki łatwemu w użyciu API C++ z wiązaniami Pythona, TD i programiści mogą zintegrować aplikację z zewnętrznymi aplikacjami, a także tworzyć własne shadery, kamery, filtry światła i sterowniki wyjściowe. Został on zintegrowany z wieloma aplikacjami, zarówno komercyjnymi, jak i własnościowymi.
Skalowalność
Program jest starannie wielowątkowy i optymalnie wykorzystuje wszystkie dostępne wątki procesora. Nawet w przypadku tradycyjnie jednowątkowych operacji, takich jak ładowanie geometrii proceduralnej, przemieszczenia czy konstruowanie akceleratorów promieni. Hyper-threading zapewnia solidny 20% wzrost prędkości.
Instancje
Może efektywnie śledzić ray trace instancje dowolnego obiektu sceny z transformacją i nadpisaniami materiałów. Łatwo jest tworzyć tysiące, a nawet miliony instancji, co daje biliony możliwych do wyrenderowania prymitywów, co jest świetne dla roślinności, dużych środowisk i FX.
Wydajność pamięciowa
Dzięki zwartym i wysoce zoptymalizowanym strukturom danych Arnolda, można renderować sceny z setkami milionów unikalnych prymitywów szybko i z dużo mniejszą ilością pamięci niż jest to możliwe w przypadku innych rendererów.
Odroczone ładowanie geometrii
Geometria może być tworzona na żądanie poprzez "proceduralne" węzły (lub stand-ins), a nie z góry. Pozwala to na modułowe składanie scen. Węzły proceduralne mogą wskazywać na pliki ASS, OBJ, PLY i DLL/DSO, otwierając drzwi do programowego tworzenia scen i compositingu.
Podział i przemieszczenie
Obsługuje powierzchnie podziału Catmull-Clark. Podzielone wierzchołki są następnie przemieszczane wektorowo przez dowolne sieci shaderów. Wysokie częstotliwości mogą być automatycznie przechwytywane jako mapa wypukłości, redukując potrzebę nadmiernego podziału.
Arbitralne zmienne wyjściowe (AOV)
Może renderować dowolną liczbę AOV lub przejść dla celów kompozycji, w tym normalnych, głębokości Z, pozycji i masek ID. Obsługuje również głębokie dane obrazu. Shadery mogą tworzyć własne wyjścia (takie jak bezpośrednie i pośrednie rozproszenie, spekulacje, SSS itp.).
Renderer z wiersza poleceń Standalone
Ma natywny format opisu sceny przechowywany w plikach tekstowych (Scene Source, lub .ass). Pliki te są łatwo edytowalne, mogą być odczytywane i zapisywane za pomocą API C/Python, mogą być leniwie ładowane w czasie renderowania, lub mogą być przekazywane do renderera wiersza poleceń, kick.
Uwaga: 30-dniowa wersja próbna.