Strona główna > M > Mari

Mari

WersjaMari 4.7 LATEST
WymaganiaWindows 7 64 / Windows 8 64 / Windows 10 64
DeweloperThe Foundry
Strona do pobraniaMari

Mari to malowanie 3D bez ograniczeń, łączące moc i wydajność, aby obsłużyć nawet najbardziej złożone zasoby z przyjaznymi dla artysty narzędziami do malowania 3D, które w pełni wykorzystują Twoją kreatywność.

Dzięki nowemu systemowi materiałów Mari’ możesz teraz szybko tworzyć zasoby o dużej objętości w tym samym standardowym pakiecie przemysłowym używanym do złożonych zasobów bohaterów! Mari: kompletny pakiet malarski dla bohaterów, teł i wszystkiego pomiędzy.

Dostarcza on nowe, elastyczne, przyjazne dla artysty przepływy pracy zarządzania kolorami. Właściwości przestrzeni kolorów są dostępne zarówno na obrazach, jak i na poszczególnych kanałach obrazów wielokanałowych, co eliminuje konieczność wstępnego lub końcowego przetwarzania obrazów na właściwą przestrzeń kolorów.

Nowe shadery, zaprojektowane tak, aby symulowały te używane w standardowych silnikach renderujących i silnikach gier— Arnold, V-Ray, Unreal i Redshift— pozwalają na malowanie tekstur w ich zamierzonym kontekście końcowym, zapewniając bardziej realistyczne podglądy i dając pewność, że tekstury będą działać zgodnie z oczekiwaniami.

Dostarcza cztery nowe interfejsy API, które pomagają studiom zintegrować Mari z ich potokiem renderowania, zmniejszając potrzebę przesyłania plików między aplikacjami i powodując szybsze iteracje. Potencjalne zastosowania obejmują wyświetlanie rzutni w czasie rzeczywistym, renderowanie sieciowe i wypalanie tekstur.

Funkcje i najważniejsze cechy

Przyjazne dla artysty narzędzia do malowania, które pokochasz
Intuicyjny zestaw narzędzi pędzla i malowanie projekcyjne pozwalają zapomnieć o technologii i skupić się na kreatywności. Wybierz jeden z gotowych pędzli lub użyj znanych z Photoshopa pędzli ABR i dopracuj swój obraz za pomocą technologii nieniszczącej

Buduj swój wygląd
Malowanie 3D jeszcze nigdy nie było tak płynne i elastyczne. Niezależnie od tego, czy pracujesz w potężnym grafie węzłów, czy w systemie warstw, możesz swobodnie mieszać malowanie z procedurami, filtrami, korekcją kolorów i maskami.

Podejmij ogromną złożoność
Dzięki możliwości obsługi wielu płytek UV na obiekt, interakcji w czasie rzeczywistym z milionami wielokątów i obsłudze do 32 tys. tekstur, program oferuje praktycznie nieograniczoną liczbę szczegółów, jednocześnie chroniąc Cię przed skomplikowanymi zadaniami zarządzania plikami.

Wyeliminuj zgadywanie
Poprawny fizycznie interaktywny podgląd w programie Modo’ zawiera funkcje cieni, oświetlenia otoczenia, rozjaśnień zwierciadlanych i wbudowaną obsługę shaderów Unreal, Arnold, V-Ray i Redshift, dzięki czemu możesz bez obaw opracowywać swój wygląd.

Piecz, aż będzie gotowe
Użyj potężnego silnika wypiekania Modo’, aby wypiekać tekstury bezpośrednio z poziomu aplikacji i automatycznie zastosować wypieczoną teksturę do siatki. Możesz również uzyskać lepszą wydajność w złożonych projektach dzięki niedestrukcyjnym węzłom punktów wypiekania.

Doskonałe dopasowanie do Twojego potoku produkcyjnego
Choć każdy potok produkcyjny jest inny, program pasuje do niego dzięki wsparciu dla otwartych standardów, takich jak OpenColorIO i OpenSubdiv, formatów takich jak FBX i Alembic oraz rozbudowanych interfejsów API i skryptów Pythona.

Uwaga: Ograniczona funkcjonalność w wersji demonstracyjnej.

Dostępne również: Pobierz Mari for Mac

By PineBaumbusch

DeskPins :: iDefrag for Mac
Przydatne linki