Strona główna > R > Realflow

RealFlow

WersjaRealFlow 10.5.3 LATEST
WymaganiaWindows XP64 / Vista64 / Windows 7 64 / Windows 8 64 / Windows 10 64
DeweloperNext Limit Technologies
Strona do pobraniaRealFlow

RealFlow to standardowe oprogramowanie do symulacji płynów dla komputerów PC z systemem Windows. Szybki i łatwy w użyciu, jest kompatybilny z WSZYSTKIMI głównymi platformami 3D. Dodać wszystkie aplikacji realizm do swoich szczegółów. Zawiera nowego demona, który pozwala na tworzenie efektów płynów typowych dla fotografii makro Hi-speed.

RealFlow
Symulacja płynów jest ustawiona w aplikacji przy użyciu licencji standardowej.

Węzły RealFlow
Aby zaoszczędzić czas, różne iteracje tej samej sceny, lub drugorzędne elementy Hybrido, mogą być wysyłane do obliczeń na twojej farmie.

3D Platform – FREE
Po zakończeniu, symulacja jest eksportowana (poprzez darmowe wtyczki łączności) do platformy 3D.

Waterfall stworzony dla lobby nowej wieży Salesforce w San Francisco. Symulacja za pomocą programu, oświetlenie za pomocą Maxwella. 1100 klatek przy 8x HD. Około 250 milionów polys na klatkę! 4mm pixel pitch. Stworzona jako 4 nakładające się panele symulacji wodospadu generowanego komputerowo, przy użyciu aplikacji Hybrido. Każdy panel symulacji ma około 20 milionów cząstek, gdy wodospad jest w pełnym przepływie.

Produkty

RealFlow dla Cinema 4D
Sprawdź oryginalną integrację aplikacji wewnątrz MAXON Cinema 4D. Kompatybilna z R20! Teraz możesz osiągnąć wysokiej klasy symulacje z jeszcze łatwiejszym przepływem pracy. Animowane parametry emisji cząstek i parametry demona są uwzględniane pomiędzy klatkami. Użyj prędkości cząstek, wieku i wirowości, aby zmienić rozmiar cząstek płynu.

RealFlow for 3ds Max
Przynosi dobrze znane narzędzia do symulacji płynów bezpośrednio do Autodesk 3ds Max® . Pozostań w 3ds Max®, aby wykonać symulacje cieczy, granulatu, lepkości i lepkosprężystości. Jest on dostępny dla Autodesk 3ds Max® 2017, 2018 i 2019. Gotowe do użycia demony sił, płyny i materiały zasilane przez GPU oraz szybki mesher OpenVDB ułatwiają osiągnięcie doskonałej symulacji. Cała gama płynów i materiałów jest akcelerowana przez układy GPU. Uwolnij swoje pomysły dzięki większej liczbie zwrotów akcji w krótszym czasie! Dzięki obsłudze CUDA i OpenCL możesz zacząć wykorzystywać możliwości swojej potężnej karty graficznej.

RealFlow for Maya
Daje Ci to, co najlepsze w symulacji płynów i nie tylko, bezpośrednio w Autodesk Maya® . Teraz możesz szybciej i łatwiej symulować materiały ziarniste, lepkie, lepkosprężyste, sztywne i sprężyste, korzystając z jeszcze łatwiejszego i szybszego przepływu pracy. Osiągaj wysokiej klasy symulacje akcelerowane przez GPU z poziomu interfejsu Maya®. Wszystko oparte jest na potoku Alembic bezpośrednio wewnątrz interfejsu Maya®. Zmieniaj obiekty w przeszkody i emitery, renderuj złożone siatki lub twórz cząsteczki ze złożonych splajnów. Obsługa nParticles, a nawet MEL w zestawie.

Dla symulacji na dużą skalę, takich jak powodzie lub oceany z łamiącymi się falami, najnowocześniejszy solver HyFLIP, Hybrido2, daje Ci nieskończone możliwości.

Dyverso jest solverem wielofizycznym, który może być używany do symulacji szerokiej gamy różnych typów materiałów, płynnych, ziarnistych, sztywnych, elastycznych itp. Wszystkie one wzajemnie na siebie oddziałują i wykorzystują w pełni możliwości nowoczesnych procesorów graficznych.

RealWave to potężny zestaw narzędzi symulacyjnych, idealny do szybkiego i efektywnego symulowania małych i średnich powierzchni oceanów. Caronte to najnowocześniejszy wbudowany solver dynamiki ciał sztywnych i miękkich.

Proszę zauważyć, że wersja demonstracyjna ma kilka niezbędnych ograniczeń:

30-dniowe ograniczenie czasowe Sceny zapisane z tą licencją nie mogą być używane z licencją STANDARD. Opcje eksportu/importu XML są wyłączone.



By Bert

Ultimate Windows Tweaker :: Intel Performance Maximizer
Przydatne linki