OpenTTD (32-bit)
OpenTTD jest grą symulacyjną typu open-source opartą na popularnej grze Microprose ""Transport Tycoon Deluxe"", napisaną przez Chrisa Sawyera. Próbuje naśladować oryginalną grę tak blisko, jak to możliwe, jednocześnie rozszerzając ją o nowe funkcje. Ciesz się!
Stwórz & Host Twój własny Dedykowany Serwer OpenTTD w ciągu kilku minut!
Ważne ulepszenia w stosunku do oryginalnej gry obejmują:
Większe mapy (do 64 razy w rozmiarze) Stabilny tryb multiplayer dla maksymalnie 255 graczy w 15 firmach, lub jako widzowie Dedykowany tryb serwera i konsola w grze do administracji Wsparcie Ipv6 i ipv4 dla całej komunikacji klienta i serwera W grze pobieranie ais, newgrfs, scenariuszy i map wysokości Nowe algorytmy wyznaczania ścieżek, które sprawiają, że pojazdy jadą tam gdzie chcesz Autorail/-road build tool, ulepszone terraformowanie Kanały, windy okrętowe, akwedukty Większe, niejednolite stacje i możliwość łączenia ich ze sobą Pociągi typu mamut i pociągi wielogłowicowe Różne konfigurowalne modele dla przyspieszenia pojazdów Klonowanie, automatyczna wymiana i automatyczna aktualizacja pojazdów Możliwość budowania na zboczach i wybrzeżach Zaawansowane/warunkowe zlecenia, współdzielenie i kopiowanie zleceń Dłuższe i wyższe mosty, w tym kilka nowych konstrukcji, plus w pełni elastyczne tory/drogi pod mostami Przebudowany system lotnisk z wieloma lotniskami/lotniskami (np.G. Międzynarodowe i metropolitalne) Presygnalizatory, semafory, sygnalizacja oparta na ścieżkach Wsparcie dla ttdpatch newgrf features oferujących wiele opcji dla grafiki i konfiguracji/modyfikacji zachowań Przejazd przez przystanki dla przegubowych pojazdów drogowych i tramwajów Wiele drzew na jednym kaflu Przekupić władze miasta Wiele ustawień konfiguracyjnych, aby dostroić grę do własnych upodobań Zapisywanie gier przy użyciu kompresji zlib dla mniejszych rozmiarów, nie przerywając jednocześnie rozgrywki Znaczące wsparcie dla internacjonalizacji. Gra OpenTTD została już przetłumaczona na ponad 50 języków Dynamicznie tworzone nazwy miast w 18 językach, plus wsparcie newgrf dla dodatkowych języków Wolno dystrybuowalna grafika, dźwięki i muzyka Framework dla własnych (napisanych przez użytkownika) ais Powiększanie w normalnym widoku i powiększanie na małej mapie
echy graficzne/interfejsowe:
Zrzuty ekranu mogą być w formacie bmp, png, lub pcx (wybierz w menu opcji gry) Więcej walut (w tym wprowadzenie euro w 2002 roku) Dodatkowe rzutnie, aby zobaczyć więcej części świata gry w tym samym czasie Rozdzielczość i wybór częstotliwości odświeżania dla trybu pełnoekranowego Kolorowe gazety po określonej dacie Kolorowo kodowane zyski z pojazdów Zwiększenie prędkości gry (poprzez przycisk szybkiego przewijania do przodu lub naciśnięcie klawisza tabulacji) Przyjazne i lepkie okna, które zawsze pozostają na wierzchu i starannie wyrównują się z innymi oknami Więcej klawiszy funkcyjnych dla jeszcze mniejszego klikania mysząWsparcie dla 32-bitowej grafiki Wsparcie dla języków od prawej do lewej strony Wsparcie dla innych czcionek, gdzie interfejs użytkownika skaluje się w oparciu o czcionkę i tłumaczenie
Dostępne również: Pobierz OpenTTD dla Mac