Strona główna > O > Optifine 1.7.10 Hd Ultra E7

OptiFine 1.7.10 HD Ultra E7

WersjaOptiFine 1.14.4 HD Ultra F5
WymaganiaWindows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / Windows XP64 / Vista64 / Windows 7 64 / Windows 8 64 / Windows 10 64
DeweloperOptiFine Team
Strona do pobraniaOptiFine

OptiFine to mod optymalizujący Minecrafta dla Twojego komputera z systemem Windows! Pozwala Minecraftowi działać szybciej i wyglądać lepiej z pełnym wsparciem dla tekstur HD i wieloma opcjami konfiguracyjnymi. Ciesz się!

OptiFine HD Ultra ma najwięcej optymalizacji i funkcji, które mogą zwiększyć FPS. OptiFine Standard jest bardziej kompatybilny z innymi modami. OptiFine Light może być bardziej pomocne dla słabo zasilanych laptopów i notebooków, ale nie ma żadnych zaawansowanych funkcji i nie jest kompatybilny z ModLoader i Forge.

To pochodzi z wielu optymalizacji, które powinny zwiększyć FPS bez żadnej konfiguracji. Możesz jeszcze bardziej zwiększyć FPS poprzez konfigurację ustawień wideo i znalezienie kompromisu między jakością i wydajnością, która działa najlepiej dla Ciebie.

Features and Highlights

Podwyższenie FPS
- podwojenie FPS jest powszechne
- zmniejsza skoki lagów i płynną rozgrywkę

Wsparcie dla tekstur HD
- tekstury HD i czcionki HD (MCPatcher nie jest wymagany)
- własne tekstury terenu i przedmiotów
- animowane tekstury terenu i przedmiotów
- niestandardowe szerokości czcionek HD własne szerokości znaków czcionek HD
- własne kolory
- własne palety kolorów blokowych
- własne oświetlenie
- nieograniczony rozmiar tekstur

Wsparcie dla Shaderów
- oparte na Shaders Mod autorstwa Karyonixa

Dynamiczne Światła
- pozwala ręcznym i upuszczonym przedmiotom emitującym światło oświetlać obiekty wokół nich
- podobne, ale nie związane z modem Dynamic Lights

Zmienna odległość renderowania
- od Tiny do Extreme (2 x Far) w krokach co 16m
- słońce, księżyc i gwiazdy są widoczne w Tiny i Short distance

Konfigurowalne płynne oświetlenie
- od 1% - płynne oświetlenie bez cieni
- do 100% - płynne oświetlenie z pełnymi cieniami

Wydajność: VSync
Synchronizuje framerate z częstotliwością odświeżania monitora, aby usunąć rozdwojone klatki i zapewnić płynną rozgrywkę

Smart Advanced OpenGL
- bardziej wydajny, mniej artefaktów
- Fast - szybszy, niektóre artefakty nadal widoczne
- Fancy - wolniejszy, unika artefaktów wizualnych

Kontrola mgły
- Fog: Fancy, Fast, OFF
- Start mgły: Near, Far

Mipmapy
- Efekt wizualny, który sprawia, że odległe obiekty wyglądają lepiej poprzez wygładzanie szczegółów tekstury
- Poziom Mipmap - OFF, 1, 2, 3, Max
- Typ Mipmap - Nearest, Linear

Filtrowanie anizotropowe
- Przywraca szczegóły w mipmapowanych teksturach
- Poziom AF - OFF, 2, 4, 8, 16 (zależy od wsparcia sprzętowego)

Antialiasing
- Wygładza poszarpane linie i ostre przejścia kolorów
- Poziom AA - OFF, 2, 4, 6, 8, 12, 16 (zależy od wsparcia sprzętowego)

Better Grass
Poprawia tekstury bocznych bloków trawy, aby dopasować je do otaczającego terenu trawiastego

Better Snow
Poprawia tekstury przezroczystych bloków, aby dopasować je do otaczającego terenu śnieżnego

Clear Water
Clear, przezroczysta woda z dobrą widocznością pod wodą

Losowe moby
Użyj losowych tekstur mobów, jeśli są dostępne w paczce tekstur

Połączone tekstury
Połączono tekstury szkła, szyb, piaskowca i bloków regałów, które są obok siebie.

Naturalne tekstury
Usuwa wzór przypominający siatkę, tworzony przez powtarzające się bloki tego samego typu. Wykorzystuje obrócone i odwrócone warianty podstawowej tekstury bloków.

Kontrola FPS
- Smooth FPS - stabilizuje FPS przez przepłukiwanie buforów sterownika graficznego
- Smooth Input - naprawia zacinające się klawisze, powolne wprowadzanie i opóźnienia dźwięku przez ustawienie prawidłowych priorytetów wątków

Kontrola ładowania kawałków świata
- Load Far - ładuje kawałki świata na odległość Far, pozwala na szybkie przełączanie odległości renderowania
- Preloaded Chunks - definiuje obszar, w którym nie będą ładowane nowe chunki
- Chunk Updates per Frame - pozwala na szybsze ładowanie świata
- Dynamic Updates - ładuje więcej chunków na klatkę, gdy ładuje więcej kawałków na klatkę, gdy gracz stoi w miejscu

Fast Texturepack Switching
Przełącza aktualny Texturepack bez opuszczania świata

Fullscreen Resolution
Konfigurowalna rozdzielczość fullscreen

Debug
- Fast Debug Info - usuwa lagometr z ekranu debugowania
- Debug Profiler - usuwa profiler z ekranu debugowania

Time Control
Default, Day Only lub Night Only - działa tylko w trybie Creative

Autosave
- konfigurowalny interwał autozapisu
- poprawka dla słynnego Lag Spike of Death

By Stutsman

RoboForm
Przydatne linki