Moho Anime Studio
Wersja | Moho Pro 13.5.1 LATEST |
Wymagania | Windows 7 64 / Windows 8 64 / Windows 10 64 |
Deweloper | Smith Micro Software, Inc. |
Strona do pobrania | Moho Anime Studio |
Wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia niesamowitych, profesjonalnych animacji. Moho (dawniej Anime Studio Pro) oferuje najpotężniejszy system rigging 2D na rynku i mieszać go z tradycyjnych narzędzi animacji, pozwalając uzyskać profesjonalne wyniki łatwiej i szybciej.
Moho Pro jest idealny dla profesjonalistów poszukujących bardziej wydajnej alternatywy dla tradycyjnej animacji. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i solidnym funkcjom, takim jak Smart Bones™ , Smart Warp, uchwyty Beziera zoptymalizowane pod kątem animacji, narzędzia klatka po klatce, profesjonalna oś czasu, fizyka, śledzenie ruchu, wykresy ruchu, architektura 64-bitowa i wiele innych, dostarcza zaawansowanych narzędzi do animacji, aby przyspieszyć przepływ pracy i łączy najnowocześniejsze funkcje z potężną technologią dla najbardziej wyjątkowego programu do animacji dla artystów cyfrowych.
Features and Highlights
Revolutionary Smart Bones™
Smart Bones to niesamowita funkcja, która redukuje lub całkowicie usuwa zniekształcenia wokół stawów postaci - zwłaszcza wokół kolan i łokci. Zgrupuj zestaw punktów i użyj dźwigni kontrolnych Smart Bones, aby stworzyć trójwymiarowy ruch, który możesz łatwo powtórzyć za pomocą pokrętła.
Obsługa FBX dla twórców gier Unity&trade
Twórcy i użytkownicy gier Unity&trade będą teraz mogli korzystać z obsługi FBX animowanej zawartości 2D w Moho Pro, eliminując potrzebę tworzenia sztywnych sprite'ów na potrzeby tworzenia gier i zapewniając możliwość uzyskania dokładnego wyglądu i odczuć, na których im zależy. FBX, adaptowalny format plików animacji 3D firmy Autodesk®, jest najpopularniejszą metodą integracji animowanych zasobów 2D i 3D w Unity.
Wiązania kości
Wiele istotnych ulepszeń wprowadzono do funkcji kości w Moho. Nowa funkcja ograniczeń kości zawiera opcje riggowania, które pomogą w tworzeniu bardziej złożonych i potężnych postaci. Niezależne ograniczenie kąta pozwala kości zachować globalny kąt, podobnie jak w przypadku dźwigu kamerowego, i nie podlega wpływom odwrotnej kinematyki ani kości macierzystych. Idealnym zastosowaniem ograniczeń dla kości są robotyczne ramiona lub stopy postaci, które zachowują ograniczenia, gdy reszta nogi się porusza.
Import plików Photoshopa
Importuj istniejące pliki Photoshopa z nienaruszonymi wszystkimi warstwami. Zmiany dokonane w Photoshopie natychmiast pojawiają się w importowanym pliku w Anime Studio, co pozwala na ciągłe udoskonalanie dokumentu Photoshopa. Wiele funkcji Photoshopa jest obsługiwanych w importowanych plikach PSD, w tym tryby mieszania, krycie warstw, inteligentne obiekty i inteligentne filtry. Grupy są również obsługiwane i mogą być skonfigurowane w Photoshopie, aby automatycznie importowane do aplikacji jako warstwy przełączania dla szybkiej animacji.
Połączenie z mediami w czasie rzeczywistym
Nowe połączenie z mediami w czasie rzeczywistym w Anime Studio automatycznie aktualizuje obrazy, filmy i pliki audio w importowanych plikach Anime Studio, gdy są one edytowane w programie zewnętrznym. Jest to doskonałe usprawnienie przepływu pracy zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i studiów produkcyjnych.
Media Foundation
W wersji dla 64-bitowego systemu Windows Moho będzie teraz korzystać z Media Foundation. Nie jest już konieczna instalacja QuickTime, aby importować popularne formaty audio i wideo, takie jak MP3, AAC, MP4 i QuickTime. Podczas eksportowania animacji w systemie Windows 7 i nowszych aplikacja może tworzyć filmy przy użyciu biblioteki multimediów Windows Media Foundation. W przypadku eksportowania animacji w systemie Windows XP i nowszym aplikacja może tworzyć filmy przy użyciu biblioteki multimediów DirectShow.
Akceleracja GPU
Akceleracja GPU wykorzystuje możliwości sprzętowe komputera, zwiększając wydajność i jakość kilku typów warstw, a jednocześnie pozwalając dokładnie widzieć, co robi narzędzie podczas nakładania kreski lub kształtu w obszarze roboczym. Wzrost wydajności pomoże zredukować pikselację i artefakty podczas pracy z niektórymi elementami graficznymi, takimi jak warstwy wektorowe i obrazy.
Kontrole warstw zagnieżdżonych
Poprzednio kości mogły kontrolować tylko swoje bezpośrednie dzieci. Teraz kości mogą kontrolować dzieci swoich dzieci. Jeśli masz grupę wewnątrz warstwy kości, a następnie warstwy wektorowe wewnątrz tej grupy, warstwa kości może manipulować grafiką w tych warstwach wektorowych, jeśli włączona jest kontrola warstw zagnieżdżonych. Umożliwia to korzystanie z bardziej zaawansowanych opcji riggingu, a jednocześnie upraszcza hierarchię warstw i pozwala ją lepiej zorganizować.
Flexi-Binding
Flexi-Binding pozwala odizolować wpływ zestawu kości od reszty szkieletu. Na przykład, tylko kości prawego ramienia powinny mieć wpływ na projekt graficzny prawego ramienia. Zmniejsza to (lub eliminuje) konieczność rozdzielania grafiki na klatce zerowej, a następnie ponownego składania jej w całość za pomocą narzędzia Przesunięcie kości. To świetna nowa funkcja dla obrazów i wektorów.
Dostosowywane źródło cząsteczek
Dzięki warstwom cząsteczek możesz teraz użyć dowolnego kształtu, nawet takiego, który zawiera luki, jako punktu początkowego dla cząsteczek. Aby to zrobić, wystarczy umieścić warstwę referencyjną na dole folderu Particle Layer. Włącz opcję ""Użyj warstwy bazowej jako źródła"" w Ustawieniach warstw i gotowe!
Zwiększona głębia ostrości
Teraz, gdy utworzysz efekt głębi ostrości w Ustawieniach projektu, uzyskasz wizualną reprezentację miejsca, w którym będzie znajdować się ostrość na obszarze roboczym za pomocą narzędzia Orbita. Jest to świetny dodatek, jeśli masz problem z zapamiętaniem, jakie ustawienia głębi ostrości pozwolą Ci zmienić efekt. Umieszczenie linii ostrości bliżej aktywów zapewni, że są one w ostrości, podczas gdy wszystko inne jest rozmyte, w zależności od zakresu ostrości.
Skryptowanie
Większy dostęp do skryptów i kontrola. Oferuje zaawansowaną obsługę skryptów i aktualizacje. Więcej funkcji i struktur danych programu zostało udostępnionych poprzez API skryptów, pozwalając zaawansowanym technicznie użytkownikom na tworzenie bardziej spersonalizowanych narzędzi i dodatków.
Kompresy warstw
Eksportuj wiele warstw pojedynczo za pomocą jednego kliknięcia. Kompilacje warstw są przydatne, jeśli chcesz wyeksportować tylko wybrane elementy sceny, aby móc je skomponować w zewnętrznym oprogramowaniu innych firm. Na przykład można utworzyć kompilację warstw odnoszącą się do elementów tła, inną odnoszącą się do postaci, a jeszcze inną odnoszącą się do elementów pierwszego planu lub tytułów. Włączaj i wyłączaj grupy, aż uzyskasz elementy, które logicznie do siebie pasują. Następnie utwórz nowy zestaw warstw z tej grupy. W czasie renderowania możesz wybrać, czy chcesz renderować określone kompilacje warstw jako plik filmowy.
Elastyczne możliwości importu i eksportu HD
Anime Studio może importować do projektu animacji kilka rodzajów innych plików multimedialnych. Importuj QuickTime® , AVI lub MPEG-4 video, a nawet sceny 3D z Posera. Image-Based Modeling pozwala na tworzenie obiektów 3D z warstw wektorowych 2D. A dołączona biblioteka treści zawiera setki gotowych do użycia postaci, rekwizytów i nie tylko.
Warstwy z łatkami
Warstwy z łatkami zostały zaprojektowane do konstruowania postaci i są podobne do masek, ponieważ pozwalają ukryć pewne części warstwy. Stwórz każdą część ciała osobno, a następnie ukryj nakładające się na siebie linie. Dostosuj rozmiar łatki, aby idealnie połączyć warstwy i uzyskać pożądany styl.
Architektura 64-bitowa
Moho Anime Studio jest aplikacją 64-bitową. Ulepszenia w szybkości i pamięci zostaną zauważone przez wszystkich, którzy używają 64-bitowych maszyn. Zwiększona prędkość renderowania i wydajność podglądu.
Znaczniki osi czasu
Zrób notatki i komentarze na osi czasu, aby móc się do nich odnieść w przyszłości.
Kości nieśmiałe
Ukryj i zobacz tylko te kości, których aktualnie potrzebujesz.
Narzędzie do kadrowania obrazów
Przycinaj obrazy łatwo i bezpośrednio w Anime Studio.
Kopiowanie zawartości
Łatwe kopiowanie warstw i zawartości z jednego dokumentu do drugiego.
Kopiowanie i wklejanie klatek kluczowych
Kopiuj i wklejaj klatki kluczowe i animacje z jednej warstwy do innej lub nawet do innego dokumentu.
Uwaga: 30-dniowa wersja próbna.
Dostępne również: Pobierz Moho Anime Studio dla Mac
Pobierz Moho Anime Studio dla Mac
.