Artlantis Studio
Wersja | Artlantis Studio 2021 LATEST |
Wymagania | Windows 8 64 / Windows 10 64 |
Deweloper | ABVENT |
Strona do pobrania | Artlantis Studio |
Artlantis Studio to najszybsze samodzielne oprogramowanie do renderowania 3D opracowane specjalnie dla architektów i projektantów, idealne do szybkiego i łatwego tworzenia wysokiej rozdzielczości renderingów 3D, panoram QuickTime VR, obiektów i animacji. Uznany lider w technologii okien podglądowych, program jest oprogramowaniem renderującym używanym przez architektów, projektantów i urbanistów w ponad 80 krajach.
Flagowy program w obrazowaniu VR, Artlantis podbił blisko 100 000 architektów, projektantów wnętrz, architektów krajobrazu, urbanistów, planistów przestrzeni … w ponad 110 krajach. Wykorzystując swój własny silnik renderujący, bez polegania na kartach graficznych, aplikacja jest używana przez ekspertów, zaawansowanych użytkowników i początkujących, do symulacji, prezentacji i komunikacji, produkując renderingi o uderzającym fotorealizmie.
Artlantis Studio 2021 jednoczy w jednym potężnym programie poprzednie wersje Render i Studio, w tym wszystkie ich funkcje, oferując przydatne tryby wyświetlania, takie jak perspektywy i widoki równoległe i produkcji obrazów, panoram, obiektów VR i animacji w bardzo wysokiej jakości i rekordowo krótkim czasie!
Interfejs
Zaprojektowany z niezwykle przejrzystym i ergonomicznym interfejsem, oprogramowanie jest łatwe do nauki i użytkowania. Przez cały czas wszystkie niezbędne narzędzia są wyświetlane wokół jego okna podglądu, które pozwala zobaczyć wyniki każdej regulacji.
Widok 2D
Oprócz podglądu 3D, program posiada okno podglądu 2D do pozycjonowania punktów widokowych i ich sekwencji, co ułatwia tworzenie ścieżek eksploracji lub panoram.
Biblioteka punktów widokowych
Aplikacja umożliwia zapisanie dowolnej liczby punktów widokowych, w perspektywie lub w rzucie ortogonalnym, i przywoływanie ich w każdej chwili z nowymi poprawkami wprowadzonymi na modelach świetlnych, ekosystemach sezonowych lub materiałach opatrunkowych.
Postcards
Wszystkie shadery’ dostosowane ustawienia w punkcie widokowym można zapisać do późniejszego wykorzystania. Każda scena może być zapisana w bibliotece jako pocztówka, w której każde ustawienie materiału może być ponownie wykorzystane za pomocą prostego przeciągnij & drop na bieżący obiekt do modyfikacji.
Oświetlenie globalne
Z programem można szybko i łatwo tworzyć studia świetlne w zależności od geometrii, źródeł, orientacji geograficznej, daty lub materiałów. Integrując zapisane obliczenia irradiance, aplikacja bardzo dokładnie ocenia wymianę energii świetlnej dla symulacji radiosity, dodając realizmu do renderowanych obrazów.
Twinlinker: wirtualne wizyty
Nowy kolega z zespołu narzędzi, Twinlinker, pozwala na tworzenie i udostępnianie wirtualnych wizyt projektów online natychmiast i łatwo. Podobnie jak w Twinmotion 2021, wyeksportuj swoje oprogramowanie (obrazy i panoramy) do Twinlinkera, a następnie połącz je ze sobą, aby natychmiast stworzyć wirtualne wizyty, które można udostępnić za pośrednictwem poczty elektronicznej, sieci społecznościowych lub na stronie internetowej.
Oświetlenie
Światła sztuczne: bez ograniczeń w zakresie pozycjonowania, orientacji, koloru, intensywności lub ilości. Profile IES: możesz importować własne profile IES oraz profile budowniczych. Heliodony: naturalne źródła światła, zależne od ustawienia czasu, daty i miejsca (długość i szerokość geograficzna). Neon shader: odbicia, refleksy, dyfuzja na powierzchni…
+400 katalog mediów
Przejrzysty i bogaty, jest ustawiony intuicyjnie dla łatwej nawigacji. Pakiety multimediów można kupić w zintegrowanym Media Store.
Shadery
Aplikacja sprawia, że korzystanie z shaderów jest szybkie i łatwe. Błyskawicznie ubierz materiał ze wszystkimi atrybutami danego shadera za pomocą prostego ‘drag & drop’ z katalogu na żądaną powierzchnię w scenie.
Mapowanie tekstur
Możesz używać własnych obrazów jako materiałów. Importuj własne obrazy za pomocą prostego ‘drag & drop’ z katalogu. Następnie sklonuj je poziomo i/lub pionowo, aby pokryły wybraną powierzchnię.
Biały model
Podczas obliczeń renderowanie białego modelu zmienia wszystkie powierzchnie na białe, z wyjątkiem tych, które są przezroczyste. Światła zachowują swój kolor dla wyrafinowanych środowisk.
Balans bieli
Balans bieli pozwala dostosować dominujący kolor sceny do oświetlenia otoczenia. Wystarczy ustawić go automatycznie lub z żądanego koloru odniesienia.
Ambient Occlusion
Możesz tworzyć wirtualne cienie w małych obszarach, gdzie naturalne światło nie dociera. Wnosi to więcej głębi i ulgi do sceny.
Adaptacyjny antyaliasing
Mądrzejszy antyaliasing umożliwia wykrywanie obszarów, które mają zostać poddane obróbce, optymalizując obliczenia i skracając czas renderowania, bez zmiany jakości obrazu.
Post-Processing
Stosuj różne efekty do bieżącego widoku i ustaw jasność, kontrast i kolor renderingu. Oszczędzaj czas podczas dodawania efektów ziarna, farby lub pasteli, podkreślania konturów.
Menedżer renderingu
Optymalizuje czas obliczeń renderingu: rozłóż obliczenia na kilka komputerów w sieci lokalnej (Mac / PC), aby skrócić czas renderowania.
Features and Highlights
Uwaga: 30-dniowa wersja próbna. Wymaga rejestracji.
Dostępne również: Pobierz Artlantis Studio dla Mac