HDR Light Studio
Wersja | HDR Light Studio LATEST |
Wymagania | Windows 7 / Windows 7 64 / Windows 8 / Windows 8 64 / Windows 10 / Windows 10 64 |
Deweloper | Lightmap Ltd. |
Strona do pobrania | HDR Light Studio |
Oprogramowanie HDR Light Studio zapewnia artystom 3D nowy sposób oświetlania obrazów 3D. Pomaluj swoje ujęcie światłami. Proces oświetlania jest teraz łatwy, szybki, precyzyjny, kreatywny i przyjemny. Aplikacja tworzy oświetlenie, które jest wykorzystywane przez istniejące oprogramowanie 3D i renderer. Dodając HDR Light Studio, artyści 3D stają się bardziej produktywni, a jakość obrazu ulega poprawie.
Dostarcza unikalny interfejs oświetlenia w czasie rzeczywistym i zawiera bogactwo proceduralnych i obrazowych treści oświetleniowych. Zawartość proceduralna programu obejmuje: Bulb, Linear i Radial Gradients, oraz Box Gradient (mieszana rampa pozioma i pionowa).
Dla najbardziej realistycznych efektów świetlnych – załaduj obrazy HDR jako źródła światła w narzędziu. Źródła światła oparte na obrazach zapewniają wysoki poziom realizmu z subtelnymi szczegółami i niedoskonałościami widocznymi w odbiciach.
Zawiera bibliotekę ponad 200 wysokiej jakości zdjęć HDR softboksów, reflektorów, okien, a nawet chmur. Widok Renderingu jest kluczową funkcją interfejsu oświetlenia HDR Light Studio.
Światła obszarowe są tworzone i kontrolowane w czasie rzeczywistym w Twoim oprogramowaniu 3D, dla wybranego przez Ciebie renderera 3D, podczas pracy w studio. Obejmuje to tworzenie geometrii światła, odpowiednich shaderów i mapowanie zawartości obrazu RGBA na światło.
Features and Highlights
Matching Photography
Podczas mieszania fotografii i obrazów CG, dopasowanie oświetlenia pomiędzy materiałem fotograficznym a elementami CG jest kluczem do udanego i wiarygodnego obrazu. Jeśli mapa HDRI danej lokalizacji nie została wykonana, należy zbudować konfigurację oświetlenia od podstaw. Dzięki temu proces ten staje się łatwy i umożliwia szybkie stworzenie odpowiedniego środowiska oświetleniowego.
Wzmocnienie rzeczywistości
Gdy rzeczywistość nie wystarcza. Wczytaj mapy HDRI wykonane na miejscu i dodaj dodatkowe źródła światła, aby ożywić swój obiekt. Podobnie jak na prawdziwej sesji zdjęciowej, światła upiększające są dodawane, aby Twój obiekt stał się gwiazdą przedstawienia.
Proceduralne niebo
Zawiera proceduralny shader nieba. Zamień niebo na istniejącą mapę HDRI i użyj rampy alfa, aby kontrolować położenie horyzontu i miękkość. Przeciągnij i upuść dołączone obrazy chmur na niebo, aby dodać realizmu. Tarcza słoneczna może być powiększona, zachowując jednocześnie swój ogólny wkład w oświetlenie, co pozwala na kreatywne decyzje dotyczące skali słońca. Tarcza słoneczna ma regulowaną miękką krawędź.
Mieszaj swoje mapy
Wrzuć do studia więcej niż jedną mapę HDRI i użyj rampy alfa, aby mieszać je między sobą. Użyj regulacji nasycenia i filtrowania kolorów, poprzez tryby mieszania, aby przejąć kontrolę nad kolorem i stworzyć lepsze dopasowanie. Dzięki temu możesz uzyskać więcej ze swojej istniejącej kolekcji HDRI.
Przenośne oświetlenie
Mapy HDRI są najlepszym przenośnym formatem oświetlenia. Mogą być używane z różnymi rendererami i dają przewidywalne i dokładne rezultaty. Szczególnie w przypadku renderowania opartego na fizyce. Podczas implementacji nowej funkcji Area Lights, upewniliśmy się, że te światła są również przenośne. Na przykład, możesz stworzyć projekt oświetlenia w Maya dla Arnold Render (używając mapy HDRI z Area Lights), a następnie przełączyć renderer na V-Ray, Area Lights zostaną przebudowane przy użyciu świateł V-Ray. Możesz również oświetlić ujęcie w Cinema 4D za pomocą Arnolda i załadować ten sam projekt oświetlenia do Mayi z Maxwellem Render, aby uzyskać dokładnie takie samo oświetlenie.
Interaktywne oświetlenie oparte na obrazie
Dynamiczna mapa środowiska HDRI jest aktualizowana w czasie rzeczywistym, gdy światła są dodawane i dostosowywane, podobnie jak widok renderowania, który jest przez nią oświetlany.
Światła obszarowe HDRI
Można również tworzyć i kontrolować światła obszarowe 3D / emitery wewnątrz Twojego oprogramowania 3D. Są one pozycjonowane za pomocą tego samego intuicyjnego interfejsu, klikając i przeciągając na modelu 3D. Area Lights są obecnie kompatybilne z 3ds Max, Maya, Cinema 4D, MODO, Houdini i Octane Render Standalone Connections.
Więcej niż oświetlenie studyjne
Aplikacja jest najbardziej znana z oświetlenia studyjnego, jak sugeruje nazwa oprogramowania. Jednak w HDR Light Studio można zrobić o wiele więcej niż tylko tworzyć studyjne mapy HDRI. Możesz wczytać i 'wzmocnić, powiększyć, wymieszać' istniejące obrazy HDR i LDR używając zaawansowanych funkcji programu. Pozwalając Ci przejąć pełną kontrolę nad efektem oświetleniowym każdej istniejącej mapy HDRI.
Używaj samodzielnie lub podłączony
Może być używany samodzielnie - załaduj scenę 3D i stwórz idealną mapę HDRI. Połącz aplikację z Twoim oprogramowaniem 3D i Rendererem. Oświetlenie jest budowane i aktualizowane na żywo w Twoim oprogramowaniu 3D, gdy oświetlasz za pomocą programu.
Uwaga: 30-dniowa wersja próbna.
Dostępne również: Pobierz HDR Light Studio dla Mac