Strona główna > S > Sculptris For Mac

Sculptris for Mac

WersjaSculptris Alpha 6 LATEST
WymaganiaMac OS X 10.7 or later
DeweloperPixologic, Inc.
Strona do pobraniaSculptris for Mac

Sculptris dla komputerów Mac stanowi doskonałą bramę do ekscytującego świata 3D. Jego funkcje są łatwe do opanowania, nawet dla kogoś, kto nie ma doświadczenia w sztuce cyfrowej, a jednocześnie wystarczająco solidne, aby tworzyć modele bazowe, które można następnie udoskonalić w innych aplikacjach, takich jak ZBrush. Zacznij od kuli z wirtualnej gliny i nadaj jej kształt, jaki tylko chcesz. W Sculptris dla macOS jest to możliwe dzięki niesamowitej zdolności do lokalnego redefiniowania wewnętrznej struktury modelu.

W trybie Sculpt możesz edytować geometrię siatki za pomocą prostych pociągnięć pędzla. Przypomina to używanie narzędzi do rzeźbienia na bryle gliny. W trybie Malowanie możesz użyć pędzli do namalowania tekstury, która jest nakładana (lub mapowana) na powierzchnię siatki.

Sculptris for Mac został zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej dostępny dla każdego artysty. Interfejs jest łatwy w nawigacji, a każda funkcja jest łatwa do zlokalizowania. Nawet najbardziej początkujący użytkownik jest w stanie rozpocząć tworzenie w ciągu kilku chwil. W miarę zdobywania kolejnych umiejętności, zaczniesz odkrywać nowe głębie w aplikacji. Twoje rzeźby zostaną przeniesione na nowe poziomy kreatywności i szczegółowości, im bardziej doświadczony się staniesz.

Produkt oferuje dwie metody nawigacji, aby dostosować się do Twoich preferencji i tego, do czego już przywykłeś. Domyślnie program uruchamia się z kontrolkami nawigacji ZBrush znanymi jako Nawigacja prawym przyciskiem myszy i Nawigacja swobodnego ruchu. Można też włączyć lub wyłączyć oryginalną nawigację i klawisze skrótów.

Aplikacja uwalnia Cię od konieczności martwienia się o geometrię modelu. Podczas modelowania narzędzie nieustannie analizuje powierzchnię, aby upewnić się, że jest wystarczająco dużo trójkątów do wyświetlania szczegółów, które tworzysz. Jeśli ich nie ma, aplikacja automatycznie dzieli obszar pod pędzlem, pozostawiając resztę modelu bez zmian. Dzięki temu narzędzie lepiej wykorzystuje zasoby komputera, ponieważ wielokąty są dodawane tylko tam, gdzie są potrzebne.

Features and Highlights

Dynamic Tessellation
Automatyczny podział pozwala na ""rough to fine"" rzeźbienie szczegółów. Zacznij od sfery i pozwól swojej kreatywności przejąć kontrolę.

Immersyjny interfejs
Proste paski narzędzi pozwolą Ci skupić się na modelu bez zagraconego obszaru roboczego.

Kontrole nawigacyjne
Kontrole w aplikacji są teraz podobne do tych w ZBrushu, dzięki czemu przechodzenie między obiema aplikacjami nie wymaga wysiłku.

Tryb symetrii
Automatyczne rzeźbienie symetryczne po obu stronach modelu.

Pędzle rzeźbiące
Rysuj, chwytaj, szczyp, marszcz, spłaszcz, wygładzaj i wiele więcej. Dodawanie detali jeszcze nigdy nie było tak proste.

Pędzle optymalizujące
Zmniejsz ilość tris na całej siatce lub użyj pędzla redukującego, aby zoptymalizować konkretny obszar.

Alphas
Dostosuj swoje pędzle do własnych potrzeb za pomocą wstępnie załadowanych wzorów.

System masek
Chroń obszary swojej rzeźby podczas pracy.

Materiały
Łatwo symuluj szeroką gamę wstępnie załadowanych materiałów.

Automatyczne tworzenie UV
Scul ptris automatycznie tworzy mapę UV, pozwalającą na łatwe malowanie i teksturowanie rzeźby.

Malowanie przez projekcję
Maluj tekstury w Photoshopie i rzutuj je na model.

Malowanie przez uderzenie
Twórz drobne szczegóły w swoim modelu za pomocą samej tekstury.

Dostępne również: Pobierz Sculptris dla Windows

By Katina

coconutBattery for Mac :: HDHomeRun
Przydatne linki