Struct
Struct (skrót od structure) to plik typ danych dostępne w C języki programowania, takie jak C, C ++ i C #. Jest to typ danych zdefiniowany przez użytkownika, który może przechowywać wiele powiązanych elementów. Struct zmienna jest podobny do bazy danych rekord ponieważ może zawierać wiele typów danych związanych z pojedynczą jednostką.
Poniżej znajduje się przykład artykułu zdefiniowanego jako struktura w języku programowania C.
struct Artykuł
{
int articleID;
tytuł postaci [120];
data char [10];
autor postaci [60];
zawartość zwęglenia [4000];
}
Powyższa struktura "Artykuł”zawiera oba liczba całkowita i tablica znaków typy danych. Może służyć do przechowywania wszystkich informacji o artykule w jednej zmiennej. Ponieważ struktury grupują dane w ciągły blok pamięć, wystarczy jeden wskaźnik, aby uzyskać dostęp do wszystkich danych określonego artykułu.
Struktury są podobne do Klasy stosowane w języki programowania obiektowego, na przykład Objective C i C #. Podstawowa różnica między tymi dwiema strukturami danych polega na tym, że struktury są publiczne, a klasy prywatne domyślnym. Oznacza to, że zmienne strukturalne mogą być dostępne i modyfikowane przez dowolny funkcjonować w kodzie, podczas gdy dostęp do klas jest możliwy tylko przez funkcję, w której są zdefiniowane.