Strona główna : Warunki internetowe : Definicja ping

Ping

Ping to sygnał wysyłany do gospodarz który żąda odpowiedzi. Służy do dwóch głównych celów: 1) do sprawdzenia, czy host jest dostępny i 2) do pomiaru czasu odpowiedzi.

Żądanie ping można wykonać za pomocą pliku świst polecenie, które jest standardowym poleceniem w większości interfejsy wiersza poleceń. Kilka sieć programy narzędziowe zapewniają funkcję ping, która umożliwia pingowanie pliku serwer po prostu wpisując adres IP or Nazwa domeny. Większość programów ping wysyła wiele pingów i podaje średnią wartość pingów na końcu.

Aby wykonać polecenie ping z interfejsu wiersza poleceń, po prostu wpisz „ping”, a następnie adres IP lub nazwę domeny hosta, do którego chcesz wysłać polecenie ping (np. ping 123.123.123.123).

Sam ping składa się z pojedynczego pakietu (często 32 lub 56 bajtów), który zawiera żądanie „echa”. Host, jeśli jest dostępny, odpowiada pojedynczym pakietem jako odpowiedzią. Czas pingowania, mierzony w milisekundach, to czas przejścia pakietu w obie strony do hosta i powrotu odpowiedzi do nadawcy.

Czasy odpowiedzi ping są ważne, ponieważ dodają obciążenie do wszystkich żądań wysyłanych za pośrednictwem Internet. Na przykład, gdy odwiedzasz strona czas pingowania jest dodawany do czasu potrzebnego serwerowi na przesłanie pliku HTML i powiązane zasoby do komputera. Pingi są szczególnie ważne w grach online, w których mają miejsce wydarzenia w czasie rzeczywistym.

Podczas gdy prędkość połączenia internetowego może wpływać na pingi, czas odpowiedzi ping jest często bezpośrednio związany z fizyczną odległością między systemem źródłowym a docelowym. Dlatego szybkie połączenie między Nowym Jorkiem a Tokio prawdopodobnie będzie miało dłuższy ping niż wolne połączenie między Nowym Jorkiem a Filadelfią. Przeciążenie sieci może spowolnić pingi, dlatego często używa się pingów Rozwiązywanie problemów.

Co to jest dobry czas odpowiedzi na ping?

  1. <30 ms - doskonały ping; prawie niezauważalne; idealny do gier online
  2. 30 do 50 ms - średni ping; nadal w porządku do gier online
  3. 50 do 100 ms - nieco wolny czas pingowania; niezbyt zauważalne do przeglądania sieci, ale może wpływać na gry
  4. 100 ms do 500 ms - powolny ping; minimalny wpływ na przeglądanie stron internetowych, ale będzie zauważalny wlec się w grach online
  5. > 500 ms - pingi trwające pół sekundy lub dłużej spowodują zauważalne opóźnienie wszystkich żądań; zwykle dzieje się, gdy źródło i cel znajdują się w różnych częściach świata

TechLib - słownik komputerowy Tech Lib

Ta strona zawiera techniczną definicję ping. Wyjaśnia w terminologii komputerowej, co oznacza Ping i jest jednym z wielu terminów internetowych w słowniku TechLib.

Wszystkie definicje na stronie TechLib są napisane tak, aby były poprawne technicznie, ale także łatwe do zrozumienia. Jeśli uznasz, że ta definicja pingowania jest pomocna, możesz odwołać się do niej, korzystając z linków cytowania powyżej.